Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

Τι γίνετε με τις συνενώσεις – καταργήσεις των σχολικών μονάδων στον δήμο μας.


Διαβάστε την σχετική αλληλογραφία,την θέση των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων του Γυμνασίου  -  Α΄& Β΄Δημοτικών  Άσπρων Σπιτιών και την απόφαση του συμβουλίου της δημοτικής κοινότητας Αντίκυρας
Η επιστολή της κ. Εύης Χριστοφιλοπούλου  Υφυπουργού Παιδείας,  Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
Μαρούσι, 28 Ιανουαρίου 2011
Αρ. Πρ. – 137 -
Προς: κ.Δήμαρχο
Αγαπητέ κύριε Δήμαρχε,

Δράττομαι της ευκαιρίας να σας συγχαρώ για την εκλογή σας και να σας ευχηθώ καλή δύναμη και επιτυχία στο δύσκολο έργο σας. Ελπίζω σε μια συνεχή και εποικοδομητική συνεργασία σε όλους τους τομείς συναρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, με κοινό μας στόχο την ομαλή και εύρυθμη λειτουργία των Σχολείων της χώρας.
Το τελευταίο διάστημα έχει δημιουργηθεί ένα έντονο κλίμα αναφορικά με τις Συνενώσεις – Ιδρύσεις των Σχολικών Μονάδων. Με την ευκαιρία αυτή, θα ήθελα να καταστήσω σαφές ότι φιλοσοφία όλων των δράσεων μας είναι το συμφέρον του μαθητή και η ποιότητα της παρεχόμενης Εκπαίδευσης. Θέτοντας ως βάση παιδαγωγικά κριτήρια κατά τη διαδικασία συνενώσεων ιδρύσεων σχολείων, συνυπολογίζουμε την απόσταση, χιλιομετρική και χρονική, το γεωγραφικό ανάγλυφο της κάθε περιοχής, το οδικό δίκτυο και τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους. Προφανείς εξαιρέσεις αποτελούν οι απομακρυσμένες, δύσβατες και ακριτικές περιοχές, όπως θα διαπιστώσετε και στη επισυναπτόμενη εγκύκλιο. Προτεραιότητα μας είναι η εφαρμογή των προγραμμάτων σπουδών και των καινοτόμων δράσεων του «Νέου Σχολείου».
Με γνώμονα τις αρχές της αποκέντρωσης και της περιφερειακής ανάπτυξης και σε συνδυασμό με τα δημογραφικά στοιχεία της κάθε περιοχής, η διαδικασία των συνενώσεων – ιδρύσεων σχολείων είναι ιδιαίτερη για κάθε περίπτωση χωριστά. Κάθε περιοχή που εμφανίζει ικανοποιητικούς δείκτες οικονομικής ανάκαμψης και αυξητική τάση μετοίκησης πληθυσμού, εξετάζεται με ιδιαίτερη προσοχή. Για την πληρέστερη ενημέρωση σας, σας επισυνάπτουμε τη σχετική εγκύκλιο και προσβλέπουμε στη συμβολή σας. Η γνώμη σας είναι βαρύνουσα για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.
Με ιδιαίτερη εκτίμηση,
Εύη Χριστοφιλοπούλου
Υφυπουργός Παιδείας,
Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
*********************************

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

Α/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ

ΤΜΗΜΑΤΑ Α΄ και Β’Μαρούσι, 

27-1- 2011Αρ.Πρωτ.Βαθμός Προτερ.11136/ Δ4 

ΕΞ. ΕΠΕΙΓΟΝ

Ταχ. Δ/νση: Αν. Παπανδρέου 37Τ.Κ. – Πόλη: 151 80, Μαρούσι

Ιστοσελίδα: http://www.minedu.gov.gr/

Πληροφορίες: Δ. Κατεβαίνη (Β΄θμια)Σ. Ράμμου (Α΄/θμια)

Τηλέφωνο: 210-3443290 (Β΄/θμια)210-3442254 (Α΄/θμια)FAX:210-3442253

e-mail: t06dypd2@minedu.gov.gr

(Β΄/θμια)t09dypd@minedu.gov.gr 

(Α΄/θμια)ΠΡΟΣ:ΚΟΙΝ:

1) Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης της χώρας ΄Εδρες τους

2)Τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας ΄Εδρες τους

3) Τις Διευθύνσειςv Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας Έδρες τους

4) ΕΑΙΤΥ 



ΘΕΜΑ«Συνενώσεις – Ιδρύσεις Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2011-2012»


Το Υπουργείο Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, στο πλαίσιο σχεδιασμού λειτουργίας των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, από το σχολικό έτος 2011-2012 δρομολογεί μεταβολές με στόχο την ποιοτική αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης, την αξιοποίηση των υποδομών για την εφαρμογή των καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας για όλους τους μαθητές της επικράτειας και τη διευκόλυνση των εκπαιδευτικών για την παροχή ποιοτικών εκπαιδευτικών υπηρεσιών. Με βάση το ισχύον θεσμικό πλαίσιο και ειδικότερα τις διατάξεις του άρθρου 4, και 8 του Ν.1566/1985, όπως ισχύει και του άρθρου 11 παρ. 2 του Ν. 1966/1991 (ΦΕΚ. 147 Α), καθώς και τις σχετικές Υπουργικές Αποφάσεις (Φ.3/897/97652/Γ1/13.10.2006, Φ.3/898/97657/Γ1 (ΦΕΚ1507/13-10-2006), ΥΑ68419/Γ2/6.7.2006 (ΦΕΚ. 984 Β΄) και προκειμένου να διαμορφωθούν και να υποβληθούν προτάσεις που θα αντιπροσωπεύουν τις πραγματικές ανάγκες κάθε περιοχής, με τις γεωγραφικές συνθήκες και τις ιδιαιτερότητές τους, δεδομένου μάλιστα ότι οι κτιριακές υποδομές, οι συντηρήσεις, τα λειτουργικά έξοδα των σχολείων και οι μετακινήσεις των μαθητών περιέρχονται πλέον στην αρμοδιότητα των νέων Δήμων, είναι αναγκαίο να διαμορφώσετε τις προϋποθέσεις συνεργασίας με τους Διευθυντές Εκπαίδευσης, τους Προϊσταμένους Παιδαγωγικής και Επιστημονικής Καθοδήγησης, και τους Σχολικούς Συμβούλους καθώς και τους λοιπούς εκπαιδευτικούς ή μη φορείς και τους ΟΤΑ.


2Για τη διαμόρφωση των προτάσεών σας και τη δημιουργία του Σχολικού Χάρτη της Περιφέρειάς σας, θα πρέπει να τηρηθούν τα κατωτέρω:

Τα κριτήρια συνένωσης είναι οι κτιριακές υποδομές-εγκαταστάσεις καθώς και οι δυνατότητες ανάπτυξης αιθουσών διδασκαλίας, βιβλιοθήκης και λοιπών βοηθητικών χώρων και εξοπλισμού στο σχολείο μετακίνησης. Σε κάθε περίπτωση τηρούνται οι κανονιστικές ρυθμίσεις για το μέγιστο αριθμό μαθητών. Επιπλέον, εκτιμάται η χιλιομετρική απόσταση για το νέο σχολείο, λαμβάνοντας υπόψη τη συγκοινωνιακή κάλυψη της περιοχής, το οδικό δίκτυο, τις επικρατούσες καιρικές συνθήκες και τη διάρκεια κάλυψης της διαδρομής για την άφιξη στο νέο σχολείο, η οποία για τις δύσκολες και δυσπρόσιτες περιοχές δε μπορεί να υπερβαίνει τη μισή ώρα για τα σχολεία της πρωτοβάθμιας και τα ¾ της ώρας για τα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Η γνώμη των εκπροσώπων των νέων Δήμων θα συντελέσει στη διαμόρφωση της τελικής πρότασης. Ιδιαίτερα για τις ορεινές και τις μικρές νησιωτικές περιοχές, στις οποίες οι αποστάσεις, οι συγκοινωνιακές και οι καιρικές συνθήκες δεν διασφαλίζουν προϋποθέσεις ασφαλούς μεταφοράς των μαθητών, θα εξετασθεί με τη δέουσα προσοχή κάθε περίπτωση χωριστά και θα ενταχθεί κατ΄ εξαίρεση σε οργανωτική δομή μικρής σχολικής μονάδας, βάσει των ιδιαιτεροτήτων, τηρουμένων πάντοτε των παιδαγωγικών κριτηρίων, και μέχρι να δημιουργηθούν συνθήκες με την κατασκευή δημοτικών έργων.

· Σχολικές Μονάδες που συνενώνονται αποτελούν ενιαία σχολική μονάδα χωρίς παραρτήματα  ή Λυκειακές τάξεις.
· Σε περίπτωση κατάργησης μιας ή περισσοτέρων σχολικών μονάδων, εάν οι συνθήκες το υπαγορεύουν, ιδρύεται νέα σχολική μονάδα σε περιοχή που συγκεντρώνεται ο μεγαλύτερος αριθμός μαθητών.
· Σχολικές Μονάδες πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που λειτουργούν σε ενιαίο χώρο ως ξεχωριστές σχολικές μονάδες της ίδιας βαθμίδας ενοποιούνται σε μία σχολική μονάδα, τηρουμένων των ως άνω κριτηρίων. Βασικές παράμετροι που θα πρέπει να συνυπολογισθούν είναι:
· Αντιστοιχία οργανικότητας και λειτουργικότητας των σχολικών μονάδων σε συνάρτηση με το μαθητικό δυναμικό και τη δυνατότητα ανάπτυξης και λειτουργίας κάθε σχολικής μονάδας.
· Η εξέλιξη του μαθητικού δυναμικού την τελευταία 5/ετία, ο ρυθμός μείωσης και ο προσδοκώμενος αριθμός φοιτώντων μέχρι το 2013.
· Οι εγγραφές των μαθητών στην Α΄ τάξη κάθε τύπου σχολείου (Νηπιαγωγείου, Δημοτικού, Γυμνασίου κ.λ.π.) λαμβάνοντας επίσης υπόψη και τη φοίτηση αδελφών σε αντίστοιχα σχολεία. Τα ανωτέρω ισχύουν και για τις περιπτώσεις ίδρυσης, προαγωγής ή υποβιβασμού Σχολικών Μονάδων. Η διαμόρφωση των προτάσεών σας στο στάδιο αυτό αποτελεί κρίσιμο ζήτημα για τη δημιουργία του Σχολικού Χάρτη της επικράτειας και τη διοικητική αναδιοργάνωση της εκπαίδευσης στην αναπτυξιακή προσπάθεια της χώρας. Το Σχολείο είναι ο πυρήνας της κοινωνικοπολιτισμικής ανάπτυξης με άμεσα και έμμεσα οικονομικά οφέλη που απολαμβάνει η τοπική κοινωνία αλλά αντανακλώνται και αποδίδονται σε εθνικό επίπεδο. Είναι αναγκαίο επομένως οι προτάσεις σας να έχουν γνώμονα την ανάπτυξη και ευημερία του τόπου στον οποίο ο νέος του αύριο θα έχει την ευχέρεια να επιλέξει να δραστηριοποιηθεί και να διαβιώσει. Υπό αυτό το πρίσμα η εξέταση πρέπει να είναι κατά περίπτωση και όχι κεντρική και καθολική. Ιδιαίτερη σημασία πρέπει να δοθεί σε περιοχές που εμφανίζουν ικανοποιητικούς δείκτες οικονομικής ανάκαμψης και μετοίκησης πληθυσμού. Οι Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης λαμβάνοντας υπόψη τα αναφερόμενα διαμορφώνουν πρόταση για όλες τις σχολικές μονάδες της αρμοδιότητάς τους και την αποστέλλουν στην οικεία Περιφερειακή Διεύθυνση μέχρι 20 Φεβρουαρίου 2011.΄Ηδη στις διατάξεις του άρθρου 7 του Ν. 3848/2010 έχει θεσπισθεί η αναγκαιότητα καταγραφής όλων των λειτουργικών παραμέτρων, που αφορούν στον αριθμό τμημάτων, μαθητών, εκπαιδευτικών 3κατευθύνσεων ή άλλων ενοτήτων κάθε σχολείου, εντός του πρώτου διμήνου κάθε έτους για τον προσδιορισμό των κενών που θα προκύψουν. Για το σκοπό αυτό, το Υπουργείο έχει ολοκληρώσει το σχεδιασμό του μηχανογραφικού συστήματος, στο οποίο έχουν περιληφθεί πεδία για την καταχώριση των αναλυτικών στοιχείων λειτουργίας των σχολείων, είτε πρόκειται για τις υποδομές τους, είτε για το εκπαιδευτικό ή μαθητικό δυναμικό, με δυναμική ανάπτυξης και άλλων πεδίων, για τη συγκέντρωση της απαραίτητης πληροφόρησης για τον τεκμηριωμένο σχεδιασμό της εκπαιδευτικής πολιτικής. Μεταξύ των πεδίων που περιλαμβάνονται στο σύστημα αυτό είναι και αυτά που αφορούν στις προτάσεις για τις αναγκαίες μεταβολές σχολικών μονάδων, σε συνάρτηση με το μαθητικό δυναμικό και τις συνθήκες λειτουργίας κάθε σχολικής μονάδας. Ως εκ τούτου, είναι απαραίτητη η κατά προτεραιότητα συγκέντρωση των στοιχείων αυτών, ενόψει και των διαδικασιών των αποσπάσεων και μεταθέσεων που πραγματοποιούνται κατά το τρέχον σχολικό έτος, προκειμένου το προσεχές σχολικό έτος να ξεκινήσει με τους ευνοϊκότερους όρους. Στην κατεύθυνση αυτή, στο μηχανογραφικό σύστημα, έχουν σχεδιασθεί ξεχωριστά πεδία καταχώρισης για κάθε μορφή μεταβολής (ίδρυση, προαγωγή κ.λ.π.). Για κάθε πεδίο θα συμπληρώνεται, αντίστοιχο πεδίο, για την αιτιολόγηση της πρότασης με βάση τα παιδαγωγικά οφέλη για τους μαθητές και για κάθε τύπο σχολείου (Νηπιαγωγείου, Δημοτικού Σχολείου, Γυμνασίου, Γενικού Λυκείου, Επαγγελματικού Λυκείου, Επαγγελματικής Σχολής).Για διευκόλυνση επεξεργασίας των προτάσεών σας αποστέλλονται σε ηλεκτρονική μορφή τα σχολεία που ανήκουν στην αρμοδιότητά σας με τις αντίστοιχες φόρμες, οι οποίες αποτελούν απόσπασμα του μηχανογραφικού συστήματος, όπου θα συμπληρωθούν οι προτάσεις σας. 
Το αρχείο θα επιστραφεί συμπληρωμένο στην Κεντρική Υπηρεσία το αργότερο μέχρι 25Φεβρουαρίου 2011.

Η ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ 
ΕΥΗ ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ
************************************************


Η επιστολή του Δημάρχου κ. Ιωάννη Πατσαντάρα
Δίστομο 15/2/2011
Προς
Δ/νση Β/θμιας εκπαίδευσης Ν.Βοιωτίας
Λ ι β α δ ε ι ά
ΘΕΜΑ: Ίδρυση – συγχώνευση-κατάργηση- προαγωγή Σχολείων
Σχετ.  :  με το υπ΄αριθμ. Πρωτ. 528/2.2.2011 έγγραφό σας
Σε συνέχεια του παραπάνω σχετικού εγγράφου σας, σας γνωρίζουμε ότι :
1.    Επειδή πρόκειται να συγχωνευθούν οι σχολικές επιτροπές του Δήμου μας και να εκλεγούν νέα Διοικητικά Συμβούλια
2.    Επειδή η διαβούλευση για το ευρύτατο αυτό θέμα είναι ελάχιστη
3.    Επειδή επιθυμούμε την όσο το δυνατό αρτιότερη εκπαίδευση των Μαθητών του Δήμου μας
Προτείνουμε οι σχολικές μονάδες του Δήμου Διστόμου- Αράχωβας- Αντίκυρας, τουλάχιστον για το παρόν έτος, να παραμείνουν όπως μέχρι σήμερα.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΙΣΤΟΜΟΥ ΑΡΑΧΩΒΑΣ- ΑΝΤΙΚΥΡΑΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΤΣΑΝΤΑΡΑΣ
*******************************
Η θέση των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων του Γυμνασίου  -  Α΄& Β΄Δημοτικών  Άσπρων Σπιτιών
Άσπρα Σπίτια 09-03-2011
Προς
Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
Γραφείο Υφυπουργού κας Εύης Χριστοφιλοπούλου.
Κοινοποίηση: 1) Δήμαρχο Αράχωβας, Διστόμου,
Αντίκυρας κ. Γ. Πατσαντάρα
2) Προϊστάμενο Δ.Ε. Νομού Βοιωτίας κ. Τσούρα
Για ενημέρωσή σας σχετικά με τις συγχωνεύσεις των σχολείων, παραθέτουμε τα παρακάτω στοιχεία που αφορούν στα Άσπρα Σπίτια. Τα Άσπρα Σπίτια κατοικούνται από τους εργαζόμενους της εταιρείας Αλουμίνιον της Ελλάδος, που περιλαμβάνει τρία εργοστάσια. Είναι τόπος με διαρκή οικονομική ανάπτυξη και αυξητικές τάσεις του πληθυσμού και του αριθμού των μαθητών. Σύμφωνα με την επιστολή της 28ης Ιανουαρίου 2011, Αρ. Πρ. 137, της υφυπουργού Εύης Χριστοφιλοπούλου, είναι από τις περιπτώσεις που θα πρέπει να εξεταστεί με ιδιαίτερη προσοχή.
Το Γυμνάσιο Άσπρων Σπιτιών λειτουργεί άρτια 40 περίπου χρόνια, διδάσκονται όλα τα μαθήματα και στις τρεις τάξεις ενώ οι καθηγητές καλύπτουν πλήρως τα ωράριά τους κατέχοντας οργανικές θέσεις σε αυτό το σχολείο.
Παράλληλα με την πλήρη λειτουργία του Γυμνασίου και τον ήδη αυξημένο αριθμό των μαθητών του Δημοτικού που πρόκειται να έρθουν στο Γυμνάσιο τις χρονιές 2014-2015 και έπειτα, οι πρόσφατες προσλήψεις 300 περίπου νέων εργαζομένων κάτω των 35 ετών δημιουργούν τη βεβαιότητα για αύξηση του πληθυσμού και των μαθητών σε βάθος χρόνου. Τονίζουμε τέλος ότι τη συντήρηση του κτιρίου του Γυμνασίου των Άσπρων Σπιτιών την έχει αναλάβει το εργοστάσιο από την έναρξη της λειτουργίας του και δεν επιβαρύνει το κράτος.
Όσον αφορά πιθανή συγχώνευσή του με γειτονικό γυμνάσιο θα δημιουργήσει αναίτιαδιαταραχή της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Ιδιαίτερα ανησυχούν οι γονείς και από τουςκινδύνους που δημιουργεί η μεταφορά περίπου 70 μαθητών (2 λεωφορεία) δύο φορές την ημέρα σε επαρχιακό δρόμο ταχείας κυκλοφορίας και χωρίς πεζοδρόμια. Το Γυμνάσιο Άσπρων Σπιτιών βρίσκεται στο κέντρο του οικισμού και σε σημείο εύκολα προσβάσιμο σε όλους τους μαθητές. Ο οικισμός των Άσπρων Σπιτιών θεωρείται πρότυπος. Είναι σχεδιασμένος ώστε να εξυπηρετεί τις ανάγκες των εργαζομένων στο εργοστάσιο της «Αλουμίνιον της Ελλάδος». Η θέση των σχολείων είναι μελετημένη ώστε να βρίσκεται στην καρδιά του οικισμού και οι μαθητές στο κέντρο της προσοχής των κατοίκων και να αποτελούν πυρήνα δημιουργίας, γνώσης και ζωντάνιας, όπως άλλωστε ισχύει για κάθε σχολείο.
Με αυτά τα δεδομένα θεωρούμε αδικαιολόγητη την οποιαδήποτε σκέψη για συγχώνευση του Γυμνασίου Άσπρων Σπιτιών. Παρακαλούμε για την ιδιαίτερη προσοχή σας ώστε να μην καταστραφεί η λειτουργία και η ισορροπία ενός ιδιαίτερου τόπου που παράλληλα αποτελεί και κέντρο οικονομικής ανάπτυξης της ευρύτερης περιοχής.
Ζητάμε να παραμείνει η λειτουργία του Γυμνασίου Άσπρων Σπιτιών ως έχει.

Με τιμή
Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Γυμνασίου Άσπρων Σπιτιών
Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Α΄Δημοτικού Άσπρων Σπιτιών
Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Β΄Δημοτικού Άσπρων Σπιτιών
**************************************
 Η απόφαση του συμβουλίου δημοτικής κοινότητας Αντίκυρας
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΔΗΜΟΣ ΔΙΣΤΟΜΟΥ - ΑΡΑΧΩΒΑΣ - ΑΝΤΙΚΥΡΑΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΑΝΤΙΚΥΡΑΣ
ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΚΥΡΑΣ 
Α Π Ο Σ Π Α Σ Μ Α 
Από το Πρακτικό της αριθμ. 1 / 2011 Συνεδρίασης του Συμβουλίου
της Δημοτικής Κοινότητας Αντίκυρας
του Δήμου Διστόμου - Αράχωβας - Αντίκυρας 
Αριθμ. Απόφασης : 9 / 2011
 ΘΕΜΑ : Συνένωση σχολείων
 Στην Αντίκυρα και στο Γραφείο της Δημοτικής Κοινότητας Αντίκυρας σήμερα την 14 / 02 / 2011, ημέρα Δευτέρα και ώρα 19.00 μ.μ., συνήλθε σε συνεδρίαση το Συμβούλιο της Δημοτικής Κοινότητας Αντίκυρας, του Δήμου Διστόμου - Αράχωβας - Αντίκυρας ύστερα από την με αριθμ. πρωτ.: 446 / 10.02.2011 έγγραφη πρόσκληση του Προέδρου της Δημοτικής Κοινότητας, η οποία επιδόθηκε σε όλα τα τακτικά μέλη του Συμβουλίου της Δημοτικής Κοινότητας Αντίκυρας του Δήμου Διστόμου - Αράχωβας - Αντίκυρας, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 88 του Ν. 3852 / 2010 ( Φ.Ε.Κ. Α΄ 87 ) και η οποία αναρτήθηκε στον πίνακα ανακοινώσεων του Γραφείου της Δημοτικής Κοινότητας Αντίκυρας. 
Διαπιστώθηκε ότι υπάρχει νόμιμη απαρτία, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 89 του Ν. 3852 / 2010, δεδομένου ότι σε σύνολο 5 Συμβούλων της Δημοτικής Κοινότητας Αντίκυρας του Δήμου Διστόμου - Αράχωβας - Αντίκυρας βρέθηκαν παρόντες 4 μέλη, δηλαδή : 
Π α ρ ό ν τ ε ς                              Α π ό ν τ ε ς 
1. Ευστάθιος Περδίκης              1. Καλλιόπη Σωτηρίου - Χριστοφόρου
2. Μελέτιος Ταμπίτσικας
3. Κονδυλία Βελεσιώτη
4. Γεώργιος Παπαϊωάννου 
Ο Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Αντίκυρας εισηγούμενος το 8ο θέμα της ημερήσιας διάταξης έθεσε υπόψη των μελών του συμβουλίου της Δημοτικής Κοινότητας Αντίκυρας τα εξής ότι επέρχεται αναδιοργάνωση της διοικητικής δομής του εκπαιδευτικού συστήματος με εκτεταμένες συγχωνεύσεις, συνενώσεις και δημιουργία πολυδύναμων σχολείων.
Πρότεινε λοιπόν να μην δεχτούμε την συγχώνευση των σχολείων της Αντίκυρας για τους κάτωθι λόγους :
Α ) Το πολυδύναμο σχολείο είναι απρόσωπο
Β ) Η αύξηση σε 30 μαθητές ανά τάξη δυσκολεύει την εκπαιδευτική διαδικασία και την επικοινωνία εκπαιδευτικού και μαθητή
Γ ) Η μεταφορά των μαθητών δυσχεραίνεται λόγω της χιλιομετρικής απόστασης, η
οποία εγκυμονεί κινδύνους ατυχημάτων και η οποία επιβαρύνει οικονομικά τον κρατικό προϋπολογισμό
Δ ) Οι σχολικές μονάδες της περιοχής μας είναι σε άρτια κατάσταση, ανήκουν στον Ο.Σ.Κ.
Ε ) Με τις συγχωνεύσεις περιορίζεται ο αριθμός των εκπαιδευτικών και ελαχιστοποιούνται οι εργασιακές σχέσεις με άμεση επίπτωση στην ποιότητα της εκπαίδευσης. 
Το Συμβούλιο της Δημοτικής Κοινότητας Αντίκυρας μετά από διαλογική συζήτηση και αφού έλαβε υπ΄ όψη την εισήγηση που έγινε, όπως και τις διατάξεις του άρθρου 83 του Ν. 3852 / 2010

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΟΜΟΦΩΝΑ 

Να μην δεχθεί συγχώνευση σχολείων και να παραμείνει ως έχει η μορφή των σχολικών μονάδων.  
Η απόφαση πήρε αριθμό : 9 / 2011
Αφού γράφτηκε το πρακτικό υπογράφεται: 
Ο Πρόεδρος Τα μέλη

ΠΙΣΤΟ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ
Αντίκυρα 18 / 02 / 2011
Ο Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Αντίκυρας 
ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ Ο. ΠΕΡΔΙΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: