Κυριακή 20 Μαρτίου 2011

Κοπελάρα

Του Δημήτρη Δανίκα
Έλα στη θέση ενός κοριτσιού. Που για εφτακόσια euros οι αλαβάστρινες γάμπες της κινδυνεύουν να υποστούν φλεβίτιδα. Και που το απεργιακό τσουνάμι των συγκοινωνιών την αναγκάζουν να πηγαινοέρχεται Περιστέρι-Ομόνοια και τούμπαλιν με τα πόδια.

 Ελάτε στην θέση μιας τέτοιας κοπελάρας που κόντρα στον πειρασμό να βγάζει ένα σκασμό λεφτά ως συνοδός ευτραφών κυριων παραμένει ακλόνητη πελάτισσα του διακορευμένου από τον νεοπλουτισμό, κώδικα αξιών. Σου λέει λοιπόν. 

  • Εγώ και εκατοντάδες χιλιάδες σαν κι εμένα, εργαζόμαστε περισσότερες ώρες από κάθε άλλο της ευρωζώνης. Διαπιστωμένο από την Eurostat αυτό. 
  • Εγώ και χιλιάδες σαν κι εμένα αμειβόμαστε με λιγότερα από κάθε άλλο συνάδελφό της ευρωζώνης. 
  • Εγώ και και χιλιάδες εργατουπάλληλοι σαν κι εμένα αγοράζουμε από το Super Market τα απαραίτητα πληρώνοντας περισσότερα από κάθε εργαζόμενο της ευρωζώνης.
  •  Εγώ και εκατοντάδες χιλιάδες σαν κι εμένα πληρώνουμε φόρους μου για τις πιο ακριβές αμυντικές δαπάνες από κάθε χώρα της ευρωζώνης. 
  • Εγώ και εκατοντάδες χιλιάδες σαν κι εμένα λαμβάνουμε την χειρότερη περίθαλψη και τα παιδιά μας την πιο υποβαθμισμένη εκπαίδευση από κάθε γονιό και παιδί της ευρωζώνης. 
  • Εγώ και εκατοντάδες χιλιάδες σαν κι εμένα δεν έχουμε διαφύγει ούτε για μισό euro από την τσιμπίδα της εφορίας. 
  • Εγώ και εκατοντάδες χιλιάδες σαν κι εμένα που δουλεύουμε περισσότερο, που εισπράττουμε τα λιγότερα, που πληρώνουμε για ακριβότερα προιόντα και που ως ανταπόδοση λαμβάνουμε την χειρότερη Παιδεία και Υγεία απ όλους της ευρωζώνης, πρέπει, δια ροπάλου να πληρώσουμε τα σπασμένα των διαπλεκόμενων, των μεγαλοεργολάβων, των παράσιτων και των αραχτών των κρατικών υπηρεσιών. 
Ε προκοπή από τον πέτσινο παράδεισο της ευρωζώνης πότε θα βρω; Οταν εγώ, τα παιδιά μου και τα εγγόνια μου θα είμαστε φυτεμένοι κάτω από το χώμα; 
Ε λοιπόν εγώ και εκατοντάδες χιλιάδες σαν κι εμένα, λέμε στην Μέρκελ και την ευρωζώνη να πάνε στο διάολο μπας κι εμείς οι κολασμένοι δούμε πριν πεθάνουμε μια άσπρη μέρα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: