Τη δυνατότητα να ενημερώνουν οι ίδιοι οι καταναλωτές τη ΔΕΗ για τις ενδείξεις του μετρητή τους ώστε όλοι οι λογαριασμοί να εκδίδονται με βάση την πραγματική κατανάλωση και όχι «έναντι» παρέχει η επιχείρηση στους πελάτες της.
Πως θα καταχωρήσετε την ένδειξή σας
- Τηλεφωνικά, καλώντας από σταθερό τηλέφωνο τον αριθμό 10410 με αστική χρέωση.Μια φιλική φωνή θα σας καθοδηγήσει στο μενού υπηρεσιών και θα περιμένει τις οδηγίες σας προτείνοντας σας κάθε φορά την κατάλληλη λέξη για να συνεχίσετε.Μπορείτε να επιλέξετε να εξυπηρετηθείτε, είτε από το σύστημα αναγνώρισης φωνητικών εντολών - πληκτρολόγησης, είτε από κάποιο Εκπρόσωπό μας λέγοντας τη λέξη ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ.
- Ηλεκτρονικά, υποβάλοντας την ένδειξη στη διεύθυνση ΕΔΩ, όπου υπάρχουν οδηγίες για τα σημεία που πρέπει να προσέξει κανείς κατά την καταμέτρηση.
Με το ισχύον σύστημα οι λογαριασμοί της...ΔΕΗ εκδίδονται ανά δίμηνο αλλά η καταμέτρηση από τους υπαλλήλους της ΔΕΗ γίνεται ανά τετράμηνο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου