Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

Ευχαριστήριο μήνυμα του Γιώργου Ζιώγα.

 Φίλες και φίλοι.
   
   Θεωρώ υποχρέωση μου να ευχαριστήσω από καρδιάς όλες και όλους εσάς, που με  τιμήσατε με την ψήφο σας στις Περιφερειακές  εκλογές της 7ης Νοεμβρίου.
    Ευχαριστώ όμως και αυτούς που δεν με ψήφισαν για τους δικούς τους λόγους ο καθένας, γιατί αυτό απαιτεί η αρχή  της Δημοκρατίας.
    Η τιμή που μου έκαναν  5084 ψηφοφόροι  με καθιστά περισσότερο υπεύθυνο να ανταποκριθώ στις προσδοκίες  σας και να αγωνιστώ με όλες μου τις δυνάμεις για ουσιαστικές λύσεις στα χρονίζοντα προβλήματα του Νομού μας και ολόκληρης της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας.

    Ήμουν είμαι και θα είμαι πάντα δίπλα σας για να δούμε μαζί τη  Βοιωτία μας να αλλάζει και να παίρνει τη θέση που της αξίζει
    Συνεχίζω και αγωνίζομαι για το καλό του τόπου μου και όλων μας. Δεσμεύτηκα ότι θα είμαι στη πρώτη γραμμή, με ισχυρή φωνή στο Περιφερειακό Συμβούλιο, για να δώσω τη μάχη για τη Στερεά Ελλάδα που ονειρευόμαστε και αυτό θα κάνω.
    Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους Περιφερειακούς Συμβούλους, τους Δημάρχους και Δημοτικούς Συμβούλους  και εύχομαι ολόψυχα καλή επιτυχία στο  νέο έργο τους.
Σας Ευχαριστώ
Με εκτίμηση
ΓΙΩΡΓΟΣ  ΖΙΩΓΑΣ
Περιφερειακός Σύμβουλος Στερεάς Ελλάδας
Νομαρχιακός Σύμβουλος
Υπεύθυνος Πολιτικής Προστασίας Ν. Βοιωτίας
π. Αντινομάρχης

Δεν υπάρχουν σχόλια: