- Οι πολίτες σηκώνουν τις μπάρες των διοδίων και περνούν χωρίς να πληρώνουν διόδια.
- Οι πολίτες δεν κόβουν εισιτήρια στα λεωφορεία.
- Ο Δήμαρχος Στυλίδας (Απόστολος Γκλέτσος) κόβει τα κιγκλιδώματα και ανοίγει διόδους, εκεί που απαγορεύεται, για να περνούν οι δημότες του.
- Το ΚΚΕ, εδώ και πολύ καιρό, φωνάζει προτρέποντας το λαό σε ανυπακοή.
Μέσα σε αυτή την (καινούργια) πραγματικότητα, ο «πανταχόθεν βαλλόμενος» πολίτης, βρίσκεται μπροστά στο δίλημμα: Σύνεση (με υπακοή στους νόμους) ή αποκοτιά (με ανυπακοή στους νόμους);
Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας μας, πριν λίγο καιρό (με αφορμή τους αποκλεισμούς λιμένων και κρουαζιερόπλοιων από το ΠΑΜΕ) απηύθυνε έκκληση υπακοής στη νομιμότητα, «διότι οδηγούμεθα στον γκρεμό», όπως είπε.
Τις παραινέσεις του τις ακολουθούν όσοι (και πολύ σωστά) σκέφτονται ότι χωρίς την τήρηση των νόμων δεν μπορεί να λειτουργήσει ομαλά η οποιαδήποτε κοινωνία.
Καμία λογική δεν υποστηρίζει την καταπάτηση των νόμων, πλην μίας εξαίρεσης: Οι νόμοι καταπατώνται (μέχρι της τελικής απόσυρσής τους) όταν είναι άδικοι, αφύσικοι, αντικοινωνικοί.
Και επειδή το καθεστώς πολιτικό σύστημα, (μετά την διολίσθησή του σε πολιτική και οικονομική Ολιγαρχία που δρα υπό τον μανδύα της Προεδρευόμενης Δημοκρατίας μας), λειτουργεί άδικα, αφύσικα και αντικοινωνικά, επόμενο είναι να παράγει νόμους κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωσή του.
Έτσι, οι νόμοι αυτοί, που παράγονται από ένα νομοθετικό σύστημα που μόνο κατ’ επίφαση είναι νόμιμο, είναι και αυτοί μόνο κατ’ επίφαση νόμιμοι.
Το ότι οι νόμοι που παράγει το «κατ’ επίφαση νόμιμο» πολιτικό κατεστημένο, είναι κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωσή του, αποδεικνύεται και από την αμφισβήτηση (που εγείρεται από επιφανείς νομικούς και τον Δικηγορικό Σύλλογο των Αθηνών) της νομιμότητας τού υπερ-νόμου (δηλαδή του «Μνημονίου»), που αυτή την ώρα κυριαρχεί και εξουσιάζει τη ζωή ολόκληρης της Ελληνικής κοινωνίας.
Το ότι το ίδιο το πολιτικό κατεστημένο, αυτή τη στιγμή, είναι «κατ’ επίφαση νόμιμο», αποδεικνύεται από το γεγονός ότι η Δικαιοσύνη έχει αποδεχθεί (έστω και κατ’ αρχή, με την έναρξη της διαδικασίας εξέτασης μαρτύρων), την κατηγορία ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ εναντίον της Κυβέρνησης και της πλειοψηφίας των Ελλήνων βουλευτών, που ψήφισαν και νομιμοποίησαν το «Μνημόνιο».
Αυτή η πραγματικότητα, οδηγεί στην σκέψη ότι, υπό τις σημερινές συνθήκες, η ζητούμενη νομιμοφροσύνη, είναι η άρνηση συμμόρφωσης προς νόμους «κατ’ επίφαση νόμιμους» που παράγονται από ένα «κατ’ επίφαση νόμιμο» πολιτικό σύστημα που κυβερνά τη χώρα. Έτσι, η αποκοτιά, γίνεται σύνεση.
Οπότε το αμέσως φυσικό επόμενο, είναι οι πολίτες να εναντιώνονται στους νόμους αυτούς, προκειμένου να αποκατασταθεί η πραγματική και ουσιαστική νομιμότητα του πολιτικού συστήματος, που θα αποκαταστήσει, αυτομάτως, και την ζητούμενη νομιμότητα των νόμων.
Εδώ, βρίσκεται ένα πολύ κρίσιμο σημείο: «Ποιος» και «πώς» θα ξεριζώσει την «κατ’ επίφαση νομιμότητα» , για να επαναφέρει την πραγματική δημοκρατική νομιμότητα στη θέση της.
- Στο «ποιος», η απάντηση είναι μία: ο Λαός.
- Στο «πώς», η απάντηση μέχρι πρότινος δεν υπήρχε, και αυτό ήταν πολύ επικίνδυνο, καθώς μία κοινωνία χωρίς νόμους, δηλαδή χωρίς κοινωνικό συμβόλαιο διοίκησής της, είναι χειρότερη ακόμη και από την κοινωνία με κακούς νόμους.
Αυτά όλα πρέπει να γίνουν εγκαίρως, ώστε κατά την κατάρρευση του κατεστημένου πολιτικού σκηνικού (που ήδη έχει αρχίσει), να μην υπάρξει «κενό εξουσίας» που οδηγεί, είτε στο χάος μίας κοινωνικής ζούγκλας, είτε στην ανακύκλωση των ίδιων προσώπων και μηχανισμών, αυτών που οδήγησαν στην τρέχουσα καταστροφή.
Όσοι ανεξάρτητοι πολίτες αντιλαμβανόμαστε την «κατ’ επίφαση» νομιμότητα μη νόμιμων νόμων, συσπειρωνόμαστε και ετοιμαζόμαστε για το μεγάλο ΟΧΙ. Αυτό που ζήτησε ο μεγάλος Μίκης, προτείνοντας «ανυπακοή» για το γκρέμισμα και Αλήθεια για το ξαναχτίσιμο...
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου