Πέμπτη 6 Μαΐου 2010

Θα βοδώστε ;


α)Σε μια επιχείρηση επικοινωνιακού εντυπωσιασμού με χαρακτηριστικό πολιτικού αποπροσανατολισμού και με ρεσιτάλ λαϊκισμού ( τοπικισμού ) έγινε η έκτακτη συνεδρίαση του Δημοτικού συμβουλίου του Δήμου Διστόμου και πάρθηκε απόφαση για το πρόγραμμα Καλλικράτης.

β)Κύριοι της Νέας Εποχής θα βοδώστε στους περίπου οκτώ εναπομείναντες μήνες της θητείας να υλοποιήσετε τις δεσμεύσεις - προτάσεις σας, για να μας κοιτάτε στα μάτια και να μην μας λέτε.... ή να ...... ή θα μας τα λύσει τα προβλήματα ο καινούργιος Καλλικράτειος Δήμος Διστόμου; 
Για να μην ξεχνιόμαστε....


Εγώ δε θέλω να με κάνετε σατράπη
ούτε συνένοχο σε κόλπα ομαδικά
απ' το ραδιόφωνο σας στέλνω με αγάπη
τα τραγουδάκια μου και δυο γλυκά φιλιά

Χαιρετίσματα 
 Βασιλης Παπακωνσταντίνου
Στίχοι : Αφροδίτη Μάνου


Εγώ δε θέλω στη ζωή να κυβερνήσω
θέλω να μείνω οπαδός φανατικός
αυτών που πάντοτε την τρώνε από πίσω
και στο μηδέν ξαναγυρνάνε διαρκώς

Χαιρετίσματα λοιπόν στην εξουσία
εγώ κρατάω την ουσία κι ονειρεύομαι
παίρνω την κιθάρα μου και τραγουδάω
σας αγαπάω μα δεν παντρεύομαι

Εγώ δε θέλω να με κάνετε σατράπη
ούτε συνένοχο σε κόλπα ομαδικά
απ' το ραδιόφωνο σας στέλνω με αγάπη
τα τραγουδάκια μου και δυο γλυκά φιλιά

Χαιρετίσματα λοιπόν στην εξουσία
εγώ κρατάω την ουσία κι ονειρεύομαι
παίρνω την κιθάρα μου και τραγουδάω
σας αγαπάω μα δεν παντρεύομαι

Εγώ δε θέλω τον αρμόδιο να παίξω
να αποφασίζω κεκλεισμένων των θυρών
είμαι απ' αυτούς που πάντα μένουνε απ' έξω
γιατί δεν έχω ούτε γραβάτα ούτε παπιγιόν

Χαιρετίσματα λοιπόν στην εξουσία
εγώ κρατάω την ουσία κι ονειρεύομαι
παίρνω την κιθάρα μου και τραγουδάω
σας αγαπάω μα δεν παντρεύομαι

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Οι 'σωτήρες' μας στη χθεσινή τους παράσταση μας καθησύχασαν πως για μια ακόμη φορά κατάφεραν να σώσουν το Δήμο από τους 'άρπαγες'.
Έπειτα από μια σειρά εμφανίσεων (με επίσημο πάντα ένδυμα) αδιάλειπτα για τέσσερα, σχεδόν, χρόνια σε γεύματα, χορούς και πανηγύρια
'ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ !!!' και μας φώναξαν για να τους χειροκροτήσουμε.
Αλήθεια, η χθεσινή παράσταση με αυτό τον θίασο θα βγει και σε περιοδεία?

Για το έργο που δεσμεύτηκαν-πρότειναν και επετέλεσαν αυτά τα χρόνια ..........ΜΟΥΓΚΑ.
Διαβάζουμε το πρόγραμμά τους και παρατηρούμε:

- Ανοικτές και τακτές συνελεύσεις ..........
ΜΟΥΓΚΑ. ΕΙΧΑΝ ΧΑΛΑΣΕΙ ΤΑ ΜΕΓΑΦΩΝΑ ΚΑΙ ΤΟ SITE ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΛΛΑ, ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΤΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗ ΧΘΕΣΙΝΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ.
ΔΗΣΤΥΧΩΣ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΞΑΝΑΧΑΛΑΣΑΝ !!! ΕΤΣΙ ΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΟΝΤΑΙ.

- Αλλαγή όλων των παλαιών παροχών ύδρευσης ..........
ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΠΑΛΙΕΣ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΧΑΡΑ.

- Οριοθέτηση χώρου συλλογής αχρήστων ..........
ΨΑΞΕ ΨΑΞΕ ΔΕ ΘΑ ΤΟΝ ΒΡΕΙΣ.

- Συχνή και τακτή καθαριότητα κοινόχρηστων χώρων ..........
ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ ΣΤΟ SITE ΜΑΣ.

- Αξιοποίηση χώρου Αγίου Συμεών ..........
ΔΙΚΟΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΜΑΣ ΖΗΤΗΣΕ 'ΣΥΓΓΝΩΜΗ' ΔΙΟΤΙ ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΣΧΕΔΟΝ 20 ΧΡΟΝΙΑ
ΣΥΝΕΧΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟΝ ΣΥΓΧΩΡΟΥΜΕ ΔΙΟΤΙ
ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΛΑ ΠΩΣ ΤΑ 100 ΠΡΩΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ. ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΦΤΑΣΕΙΣ ΣΤΑ 20?

- Ενεργοποίηση των φορέων μέσω του Δήμου ..........
ΜΕ ΔΩΡΕΑΝ LUCOZADE.

- Βελτίωση της εξυπηρέτησης των κατοίκων από τις υπηρεσίες του Δήμου ..........
ΕΙΧΕ ΠΕΣΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΥΠΗΡΞΑΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ.

- Τοποθέτηση αναμεταδότη καναλιών κοντά στο Στείρι ..........
ΑΦΟΥ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ, ΔΙΠΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ?
ΠΕΡΙΜΕΝΑΤΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ?
ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΦΟΒΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΥΠΟΜΟΝΗ !!!!!!

ΥΠΟΜΟΝΗ η λέξη κλειδί. Ως πότε?

ΤΕΡΠΝΗ ΣΕΡΡΩΝ είπε...

Βρε παιδιά σκηνή θεάτρου είναι αυτή; Κάποιας παράστασης; Το θέατρο του παραλόγου; Αυτό το θέατρο και το έργο παίζεται σε όλους του δήμους. Μη νομίζετε ότι έχετε τη μοναδικότητα. Καλά κάνετε όμως και κρατάτε προεκλογικές δεσμεύσεις τους, για να τους θυμίζουμε τι υποσχέθηκαν και τι έκαναν. Εντάξει 4 χρόνια λίγα είναι. Τα 40 καλύτερα.